Bejelentkezés

  1. Releváns szolgáltatás- és termékfejlesztési problémákra adott kreatív ötletek és azok validálása

○      az adaptáció visszacsatolása

○      Ötletbörze egy-egy kiválasztott probléma megoldására

■      reflektálás a módszerre - mit, miért, hogyan alkalmazunk?

○      validálás

○      gyors forgású fejlesztési ciklusok elmélete és gyakorlata

○      Adaptációs lehetőségek

  • ●     5. Vizuális kommunikáció a termékfejlesztésben és a marketingben

○      az adaptáció visszacsatolása

○      a vizualitás, mint a kapcsolatépítés, bizalomteremtés eszköze

○      vizuális kommunikáció a tárgykultúrától a marketingeszközökig

○      Adaptáció a saját szervezeti termék/szolgáltatás körre

  • ●     6. Tematikus műhelymunka I. - Textil kézműves termékek

○      az eddig megismert fejlesztési folyamat alkalmazása konkrét termékekre

○      esettanulmányok értékelése

○      tapasztalatcsere