- Releváns szolgáltatás- és termékfejlesztési problémákra adott kreatív ötletek és azok validálása
○ az adaptáció visszacsatolása
○ Ötletbörze egy-egy kiválasztott probléma megoldására
■ reflektálás a módszerre - mit, miért, hogyan alkalmazunk?
○ validálás
○ gyors forgású fejlesztési ciklusok elmélete és gyakorlata
○ Adaptációs lehetőségek
- ● 5. Vizuális kommunikáció a termékfejlesztésben és a marketingben
○ az adaptáció visszacsatolása
○ a vizualitás, mint a kapcsolatépítés, bizalomteremtés eszköze
○ vizuális kommunikáció a tárgykultúrától a marketingeszközökig
○ Adaptáció a saját szervezeti termék/szolgáltatás körre
- ● 6. Tematikus műhelymunka I. - Textil kézműves termékek
○ az eddig megismert fejlesztési folyamat alkalmazása konkrét termékekre
○ esettanulmányok értékelése
○ tapasztalatcsere