A konferencia célja 2015-ben is az, hogy bemutassa, mi történik ma az innovatív világban, ahol nem válságról, hanem problémamegoldásról beszélnek. Ahol a közös érdeklődésre épülő közösségek önszerveződése által naponta új lehetőségek tárulnak fel.
2015. május 15-én meglátogattuk a Nyíregyházi Kosár Közösséget. A tanulmányutat szó szerint kell érteni, mert csapatunk beállt a munkába, így a nyíregyházi önkéntesek segítségével a gyakorlatban tanulhattuk meg, hogy hogyan működik a Nyíregyházi Kosár.
Tanulmányút a Nyíregyházi Kosár Közösségbe
Az üzleti élet „fűszere” a marketing címmel tart előadást 2015. január 23-án pénteken 14 órától a békési kulturális központban Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke.
Az előadást mindazon non profit és forprofit szervezetek vezetőinek és munkatársainak ajánljuk, akik felelnek a marketing gondolkodásért, akiknek fontos a növekedés és az új típusú üzleti gondolkodás.
Március elsején olyan szakmai napot rendeztünk, amely konkrét, megvalósult és megvalósuló példákon keresztül mutatta be az érdeklődőknek, hogy hogyan lehet erőforrásként használni azt a változási folyamatot, amelyet ma válságként élünk meg. Ha megtanulunk alkalmazkodni a változáshoz, akkor új lehetőségek nyílnak meg mindannyiunk számára. Rajtunk múlik, hogy mihez kezdünk mindezekkel a lehetőségekkel.